Jolanta Witkowska
właściciel, dyrektor do spraw oświatowych
- Nauczyciel wychowania przedszkolnego
- Muzykoterapeuta
- Terapeuta SI
Ukończyłam studium nauczycielskie, studia magisterskie na kierunku muzykoterapia w rehabilitacji, studia podyplomowe Teoria Integracji sensorycznej w diagnozie i terapii dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi.
Ukończyłam kursy kwalifikacyjne z zakresu:
- Zarzadzanie oświatą
- Gimnastyka korekcyjna dla dzieci w wieku przedszkolnym
- Oligofrenopedagogika
W ciągu wielu lat pracy z dziećmi brałam udział w licznych kursach kwalifikacyjnych i szkoleniach.
- Metoda Dobrego Startu M. Bogdanowicz
- Jak pracować z dzieckiem z autyzmem w przedszkolu
- Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem- Profil psychoedukacyjny PEP-r
- Terapia ręki I i II stopnia
- Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne
Praca z dziećmi jest sensem mojego życia, przynosi mi wiele radości i satysfakcji.
Sylwia Kucharczyk
- nauczyciel wychowania przedszkolnego.
Ukończyłam studia licencjackie i magisterskie na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna.
Doskonaląc swój warsztat pracy uczestniczyłam w różnych formach doskonalenia zawodowego, między innymi brałam udział w szkoleniach i kursach.
- Trening Umiejętności Społecznych
- Zachowanie trudne dla osób z autyzmem i Zespołem Aspergera
Jestem osobą pogodną, otwartą i cierpliwą. W łatwy sposób nawiązuję kontakt z dziećmi zyskując ich zaufanie i sympatię. W swojej pracy zawsze staram się być dokładna, sumienna i konsekwentna.
Marta Wrześniewska
- nauczyciel wychowania przedszkolnego
- logopeda
- oligofrenopedagog
Ukończyłam studia z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki i wczesnej interwencji pedagogicznej i logopedycznej.
Cały czas doskonalę swój warsztat pracy, uczestnicząc w różnorodnych formach doskonalenia zawodowego, między innymi brałam udział w szkoleniach:
- Autyzm, Zespół Aspergera, praca z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju w oparciu o techniki behawioralne.
- Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
- Terapia ręki. Szkolenie I i II stopnia
- Metoda Dobrego Startu wg Marty Bogdanowicz
Pracuję jako nauczyciel i terapeuta, z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Do każdego dziecka mam indywidualne podejście, staram się odkrywać jego potencjał, uzdolnienia i predyspozycje. Cechuje mnie życzliwość, cierpliwość i zamiłowanie do pracy z dziećmi.
Katarzyna Markiewicz
- Psycholog
- Terapeuta Integracji Sensorycznej II stopnia
- Nauczyciel dyplomowany
Jestem absolwentką Akademii Teologii Katolickiej, wydziału filozofii o specjalności psychologia.
Ukończyłam Studium Podyplomowe Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii.
- Posiadam certyfikat Terapeuty Integracji Sensorycznej.
- Posiadam certyfikaty wydane przez TMB Educational Enterprises:
- Clinical Assessment and Practical Interventions for Praxis From Ideation to Execution
- Sensory Integration Assessment and Intervention for Individuals with Autism
- Clinical Assessment and Practical Interventions for Praxis From Ideation to Execution
- Ukończyłam szkolenie „Dieta sensoryczna – optymalne wsparcie terapii u osób z zaburzeniami neurorozwojowym” prowadzone przez Tracy Murnan Stackhouse oraz Julię Wilbarger.
- Doświadczenie zawodowe zdobywałam w ciągu 20 lat pracy w przedszkolu integracyjnym i prowadzeniu własnej praktyki psychologicznej. W ciągu całej kariery zawodowej brałam udział w licznych kursach i szkoleniach.
Na co dzień zajmuje się terapią indywidualną i grupową dzieci z zaburzeniami rozwoju.
Szczególnie interesują mnie zagadnienia związane z nowymi trendami terapeutycznymi mającymi zastosowanie w zaburzeniach ze spektrum autyzmu. Moim celem zawsze jest poprawa jakości i komfortu życia dziecka i rodziny.
Ewelina Rutkowska
- Nauczyciel wychowania przedszkolnego
Ukończyłam studia licencjackie o specjalności : Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna oraz studia magisterskie o specjalności: Terapia pedagogiczna z edukacją włączającą.
Pracę w przedszkolu rozpoczęłam już w czasie studiów, co pozwoliło mi na zdobycie kilkuletniego już doświadczenia w pracy z dziećmi. Staram się stale podnosić swoje kwalifikacje, pogłębiać wiedzę na temat pracy z dziećmi o szczególnych potrzebach edukacyjnych. Ukończyłam liczne kursy wewnętrzne i zewnętrzne. Brałam udział w szkoleniach:
- Zachowania trudne osób z autyzmem i Zespołem Aspergera
- Profil Psychoedukacyjny PEP-r. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju.
- Terapeuta cień dziecka z Zespołem Aspergera
- Trening Umiejętności Społecznych dla osób z zaburzeniami rozwoju
- Terapia ręki. Kurs I i II stopnia
- Dziecięca matematyka prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej
Praca z dziećmi przynosi mi satysfakcję i codziennie wzbogaca o nowe doświadczenia. Największą motywacją do pracy są dla mnie postępy moich podopiecznych.
Karolina Czajkowska
Muzykoterapeuta
- Neurologopeda
Ukończyłam studia magisterskie o specjalności : Muzykoterapia w rehabilitacji oraz studia podyplomowe: Logopedia. Ukończyłam studia podyplomowe na Uczelni Łazarskiego o specjalności: Neurologopedia
Cały czas podnoszę swoje kwalifikacje, biorąc udział w licznych szkoleniach, miedzy innymi:
- Terapia logopedyczna dzieci ze spectrum autyzmu
- Zaburzenia przetwarzania słuchowego; ocena i terapia
- Elementy terapii ręki w pracy logopedy
- Logorytmika w praktyce logopedycznej.
- Wibratory logopedyczne w praktyce-wskazówki do masażu logopedycznego
- Metodyka postępowania logopedycznego w terapii rotacyzmu
- Rola logopedy w procesie diagnozy i terapii małego dziecka z ASD
Uczestniczyłam w X ogólnopolskiej konferencji logopedycznej: „Wyzwania diagnostyczne i terapia logopedyczna dzieci z zaburzeniami artykulacyjnymi i autystycznymi”
Ukończyłam kurs uprawniający mnie do korzystania z urządzenia TalksUp® i otrzymałam tytuł Praktyka Metody Tomatisa® poziomu 1. Pracuję z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Praca daje mi dużo satysfakcji i stawia przede mną nowe wyzwania.
Agnieszka Sosnowiec
- Nauczyciel
- Fizjoterapeuta, kinezjolog
- Terapeuta Integracji Sensorycznej II stopnia
Ukończyłam Studium medyczne oraz Akademię Wychowania Fizycznego na wydziale rehabilitacji ruchowej.
Pracuję głównie z dziećmi z różnego rodzaju niepełnosprawnościami. Prowadzę terapię indywidualną i grupową dzieci z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego, terapię dzieci z trudnymi zachowaniami , w tym z dziećmi z autyzmem, korekcję wad postawy.
Brałam udział w szkoleniach:
- Ocena kliniczna i praktyki terapeutyczne stosowane w zaburzeniach praksji
- Makaton- system gestów i symboli graficznych
- Black White and Grey- ADHP czy SPD
- Kinezjologia Paula Dennisona
- Muzykoterapia
- ©Bilateral Integration: The Gateway to Achievement
- Bilateralna Integracja – program szkolny z zakresu badań przesiewowych i treningu grupowego.
Terapia z dziećmi ze specjalnymi potrzebami przynosi mi wiele satysfakcji i pozwala na realizację zawodową. W pracy najbardziej cieszą mnie sukcesy moich podopiecznych. Główne przesłanie towarzyszące mi w moich codziennych zajęciach brzmi: „Aby rozwój ruchowy był pełnowartościowy, przyniósł radość, trzeba dbać o jego elementy na każdym etapie. Najważniejsze jest to, aby umożliwić dziecku poprzez ruch odkrywanie swojego „ja” i poznawanie świata. Wiara dziecka we własne możliwości jest podstawą do odnoszenia sukcesów”.
Owocem mojej pracy było wyróżnienie i nagroda za pracę na rzecz integracji.
Luba Bilińska
- Asystent nauczyciela
Ukończyłam następujące szkolenia:
- Asystent nauczyciela w przedszkolu
- Zachowania trudne osób z autyzmem i zespołem Aspergera
- Praca terapeuty cienia dziecka z autyzmem i Zespołem Aspergera
Jesteś zdecydowany?
Serdecznie zapraszamy do kontaktu z przedszkolem.
Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie,
dostosowując się do jego potrzeb.