Kadra

Jolanta Witkowska

Jolanta Witkowska

właściciel, dyrektor do spraw oświatowych

  • Nauczyciel wychowania przedszkolnego
  • Muzykoterapeuta
  • Terapeuta SI

Ukończyłam studium nauczycielskie, studia magisterskie na kierunku muzykoterapia w rehabilitacji, studia podyplomowe Teoria Integracji sensorycznej w diagnozie i terapii dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi.

Ukończyłam kursy kwalifikacyjne z zakresu:

  • Zarzadzanie oświatą
  • Gimnastyka korekcyjna dla dzieci w wieku przedszkolnym
  • Oligofrenopedagogika

W ciągu wielu lat pracy z dziećmi brałam udział w licznych kursach kwalifikacyjnych i szkoleniach.

  • Metoda Dobrego Startu M. Bogdanowicz
  • Jak pracować z dzieckiem z autyzmem w przedszkolu
  • Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem- Profil psychoedukacyjny PEP-r
  • Terapia ręki I i II stopnia
  • Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne

Praca z dziećmi jest sensem mojego życia, przynosi mi wiele radości i satysfakcji.

Sylwia Talarska

Sylwia Talarska

  • nauczyciel wychowania przedszkolnego.

Ukończyłam studia licencjackie na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna. Obecnie kontynuuję naukę na studiach magisterskich.

Doskonaląc swój warsztat pracy uczestniczyłam w różnych formach doskonalenia zawodowego, między innymi brałam udział w szkoleniach i kursach.

  • Trening Umiejętności Społecznych
  • Zachowanie trudne dla osób z autyzmem i Zespołem Aspergera

Jestem osobą pogodną, otwartą i cierpliwą. W łatwy sposób nawiązuję kontakt z dziećmi zyskując ich zaufanie i sympatię. W swojej pracy zawsze staram się być dokładna, sumienna i konsekwentna.

Marta Wrześniewska

Marta Wrześniewska

  • nauczyciel wychowania przedszkolnego
  • logopeda
  • oligofrenopedagog

Ukończyłam studia z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki i wczesnej interwencji pedagogicznej i logopedycznej.
Cały czas doskonalę swój warsztat pracy, uczestnicząc w różnorodnych formach doskonalenia zawodowego, między innymi brałam udział w szkoleniach:

  • Autyzm, Zespół Aspergera, praca z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju w oparciu o techniki behawioralne.
  • Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
  • Terapia ręki. Szkolenie I i II stopnia
  • Metoda Dobrego Startu wg Marty Bogdanowicz

Pracuję jako nauczyciel i terapeuta, z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Do każdego dziecka mam indywidualne podejście, staram się odkrywać jego potencjał, uzdolnienia i predyspozycje. Cechuje mnie życzliwość, cierpliwość i zamiłowanie do pracy z dziećmi.

Katarzyna Markiewicz

Katarzyna Markiewicz

  • Psycholog
  • Terapeuta Integracji Sensorycznej II stopnia
  • Nauczyciel dyplomowany

Jestem absolwentką Akademii Teologii Katolickiej, wydziału filozofii o specjalności psychologia.
Ukończyłam Studium Podyplomowe Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii.

  • Posiadam certyfikat Terapeuty Integracji Sensorycznej.
  • Posiadam certyfikaty wydane przez TMB Educational Enterprises:
    •  Clinical Assessment and Practical Interventions for Praxis From Ideation to Execution
    • Sensory Integration Assessment and Intervention for Individuals with Autism
  • Ukończyłam szkolenie „Dieta sensoryczna – optymalne wsparcie terapii u osób z zaburzeniami neurorozwojowym” prowadzone przez Tracy Murnan Stackhouse oraz Julię Wilbarger.
  • Doświadczenie zawodowe zdobywałam w ciągu 20 lat pracy w przedszkolu integracyjnym i prowadzeniu własnej praktyki psychologicznej.  W ciągu całej kariery zawodowej brałam udział w licznych kursach i szkoleniach.

Na co dzień zajmuje się terapią indywidualną i grupową dzieci z zaburzeniami rozwoju.
Szczególnie interesują mnie zagadnienia związane z nowymi trendami terapeutycznymi mającymi zastosowanie w zaburzeniach ze spektrum autyzmu. Moim celem zawsze jest poprawa jakości i komfortu życia dziecka i rodziny.

Ewelina Rutkowska

Ewelina Rutkowska

  • Nauczyciel wychowania przedszkolnego

Ukończyłam studia licencjackie o specjalności : Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna oraz studia magisterskie o specjalności: Terapia pedagogiczna z edukacją włączającą.
Pracę w przedszkolu rozpoczęłam już w czasie studiów, co pozwoliło mi na zdobycie kilkuletniego już doświadczenia w pracy z dziećmi. Staram się stale podnosić swoje kwalifikacje, pogłębiać wiedzę na temat pracy z dziećmi o szczególnych potrzebach edukacyjnych. Ukończyłam liczne kursy wewnętrzne i zewnętrzne. Brałam udział w szkoleniach:

  • Zachowania trudne osób z autyzmem i Zespołem Aspergera
  • Profil Psychoedukacyjny PEP-r. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju.
  • Terapeuta cień dziecka z Zespołem Aspergera
  • Trening Umiejętności Społecznych dla osób z zaburzeniami rozwoju
  • Terapia ręki. Kurs I i II stopnia
  • Dziecięca matematyka prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej

Praca z dziećmi przynosi mi satysfakcję i codziennie wzbogaca o nowe doświadczenia. Największą motywacją do pracy są dla mnie postępy moich podopiecznych.

Karolina Czajkowska

Karolina Czajkowska

  • Muzykoterapeuta
  • Logopeda

Ukończyłam studia magisterskie o specjalności : Muzykoterapia w rehabilitacji oraz studia podyplomowe: Logopedia.
Cały czas podnoszę swoje kwalifikacje, biorąc udział w licznych szkoleniach, miedzy innymi:

  • Terapia logopedyczna dzieci ze spectrum autyzmu
  • Zaburzenia przetwarzania słuchowego; ocena i terapia
  • Elementy terapii ręki w pracy logopedy
  • Logorytmika w praktyce logopedycznej.

Pracuję z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Praca daje mi dużo satysfakcji i stawia przede mną nowe wyzwania. Wkrótce rozpocznę szkolenie z zakresu Treningu Słuchowego Tomatisa, tak aby moja praca stała jeszcze bardziej efektywna.

Agnieszka Sosnowiec

Agnieszka Sosnowiec

  • Nauczyciel
  • Fizjoterapeuta, kinezjolog
  • Terapeuta Integracji Sensorycznej II stopnia

Ukończyłam Studium medyczne oraz Akademię Wychowania Fizycznego na wydziale rehabilitacji ruchowej.
Pracuję głównie z dziećmi z różnego rodzaju niepełnosprawnościami. Prowadzę terapię indywidualną i grupową dzieci z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego, terapię dzieci z trudnymi zachowaniami , w tym z dziećmi z autyzmem, korekcję wad postawy.
Brałam udział w szkoleniach:

  • Ocena kliniczna i praktyki terapeutyczne stosowane w zaburzeniach praksji
  • Makaton- system gestów i symboli graficznych
  • Black White and Grey- ADHP czy SPD
  • Kinezjologia Paula Dennisona
  • Muzykoterapia

Terapia z dziećmi ze specjalnymi potrzebami przynosi mi wiele satysfakcji i pozwala na realizację zawodową. W pracy najbardziej cieszą mnie sukcesy moich podopiecznych. Główne przesłanie towarzyszące mi w moich codziennych zajęciach brzmi: „Aby rozwój ruchowy był pełnowartościowy, przyniósł radość, trzeba dbać o jego elementy na każdym etapie. Najważniejsze jest to, aby umożliwić dziecku poprzez ruch odkrywanie swojego „ja” i poznawanie świata. Wiara dziecka we własne możliwości jest podstawą do odnoszenia sukcesów”.
Owocem mojej pracy było wyróżnienie i nagroda za pracę na rzecz integracji.

Aleksandra Szczerbakowicz

Aleksandra Szczerbakowicz

  • Pedagog specjalny

Ukończyłam studia z zakresu pedagogiki specjalnej.
Doskonaląc swój warsztat pracy biorę udział w kursach i szkoleniach:

  • Zachowania trudne w autyzmie i Zespole Aspergera
  • Narzędzia do diagnozy przemocy wobec dzieci i przemocy w rodzinie
  • TUS – trening umiejętności społecznych dla osób z zaburzeniami rozwoju

Moja praca przynosi mi dużo satysfakcji. Uważam, że dzieciństwo jest najważniejszym etapem życia i dlatego do każdego dziecka należy podchodzić indywidualnie, chcąc go poznać i zrozumieć, tak, aby dostosować metody pracy do jego potencjału, predyspozycji i potrzeb.

Luba Bilińska

Luba Bilińska

  • Asystent nauczyciela

Ukończyłam następujące szkolenia:

  • Asystent nauczyciela w przedszkolu
  • Zachowania trudne osób z autyzmem i zespołem Aspergera

 

Jesteś zdecydowany?

 

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z przedszkolem.
Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie,

dostosowując się do jego potrzeb.